
سلامxa0 خوب امروز می خوام به مسئله گوشی های همراه و شخصی بودن و نبودن اونها بپردازم. ولی یکم قضیه پیچیده هست و در ضمن امکان داره ناخوداگاه حرفی زده بشه که بر بخوره قبلا پوزش میخوام و اعلام میکنم هدف فقط طرح مسئله هست لطفا به هیچ کس تو عالم بر نخوره حتی خودم !! الان باید شروع کنم به توضیح و البته که میدونم نمیتونم کامل توضیح بدم مثل همیشه اما از اونجا که تو باهوشی پس یکم کار من اسون تر میشه ومیتونم زیاد فشار نیارم به خودم در توضیح مثئله با مثال شروع کنم آیا تا حالا شده توی دنیا زن و شوهر در مورد...
ادامه مطلب