سلام علیکم
اومدم بگم اون ماجرای روح و 120 سال و زندگی بعد زندگی و ....
کننننسسسسسله![]()
اهان برا چی ؟![]()
واقعیتش از دیشب که گفتی تو اینستا
من نشستم فکر کردم گفتم اصلا این چه کاری گیرم که بعد مردن روحم آزاد شد و بعد 120 سال اومدم سراغ روح شما
حالا شما فرض کن تو اون وضعیت من بیام جلو چی بگم![]()
بیام بگم سلام علیکم من روح فلانیم اومدم با روح شما رل بزنم بریم گردش ![]()
نمیگی بهم "برو بابا گم شو من خودم روح خودمو قبول ندارم مرد حسابی ، تو تو این وسط چی میگی؟!!!!!!!!!
"
اونجا من نه عباس موزون و برنامشو میتونم پیدا کنم که توضیح بده ، مهدی رستم پورم معلوم نیست روحش باشه نباشه اینستاش دم دست باشه نباشه ، شما هم که کلا اعصاب نداری اونجا هم که اصلا معلوم نیست چ وضعی باشه یا اصلا کلا هیچی نباشه
وبلاگم که نیست اونجا بیام بعد دعوا برات بنویسم که لااقل بخونی همین بهتر دنبال روح گردی و روح گردانیو روح دزدی و اصلا این چیزا نباشم
گور بابای عباس موزون و مهدی رستم پور و بقیه جمیعا
تمامممم
افسانه ی مهر...ما را در سایت افسانه ی مهر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 82