
نتونستی خودتو نگه داری جوابیه نوشتی دقت کردی دا این طولانی ترین پاسخی هست که تو وبلاگ داری بعضی از حرفات بی ربط هم نیست اما یادت نره قبل از ازدواج با همین آقا قشه مینشستین طولانی مدت حرف میزدین چند ماه ،خودت میگفتی خوب پس اهل حرف زدن و این چیزا هست و قابلیت اینو داره که بشینین ساعتها صحبت کنین بدون اینکه حواس بره جاهای دیگه . به هر حال مرسی دا که گوش کردی به حرفام و قاطی نکردی!!!!! نگاه نکن من دانناماخ هام برای تو هست اگه ایشون رو میدیدم و دستم باز بود کلی هم برای ایشون دانناماخ داشتم منتهی نمی...
ادامه مطلب
بي نهايت زيباستxa0 يه روزي مياد كه ديگه دلت برام نريزه كه يادت نياد تولد من چند پاييزه http://dl.nicmusic.org/nicmusic/008/075/03%20Ye%20Roozi%20Miad%20%5B128%5D.mp3 xa0...
ادامه مطلب